zondag 19 januari 2014

Rock| muziek als inspiratie


Mij lijkt het echt geweldig om de jonge Rolling Stones in het echt te zien optreden. Goede muziek, de juiste looks en gave kleding. Het is alleen zo jammer dat alles zwart-wit is, nu kan ik alleen maar gissen naar de kleuren van het jasje van Mick Jagger. Als kind dacht ik dat de mensen van vroeger in een grijze wereld leefden door de zwart-wit beelden. Heel naïef natuurlijk om dat te denken.

Door de jaren '60 fotoshoot die ik aan het voorbereiden ben, heb ik mij wat meer verdiept in de muziek en artiesten uit die tijd. En Mick Jagger was vroeger nog best knap (even een ander kapsel en ik wil een poster boven mijn bed) Maar naast zijn looks viel de kledingstijl van Jagger mij ook erg op. Hij is echt een excentrieke man en hij zocht regelmatig de grens tussen mannen en vrouwen kleding op. Ook Keith Richards van The Rolling Stones had een opvallende kledingstijl. Zijn stijl was meer bohemian.


*The Rolling Stones*






Keith Richards - The Rolling Stones

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten