zaterdag 18 januari 2014

Sixties


Like a Rolling Stone


























Samen met een vriendin ga ik binnenkort een sixties shoot schieten. We weten allebei zeker dat we later de creatieve industrie in willen en we hopen op deze manier al aan onze portfolio te kunnen beginnen. Ik zal de styling voor de shoot verzorgen en mijn vriendin zorgt voor de fotografie. De locatie, de modellen en haar en make-up zullen we samen gaan regelen. Ik hoop op een goede creatieve samenwerking!

De reden dat we voor de jaren '60 als thema hebben gekozen is natuurlijk duidelijk! De jaren '60 waren de beginjaren van de bohemians en de rockers. Heerlijk, toch? Mijn hoofd zit nu al helemaal vol met inspiratie. Voor de bohemian zal ik een bloemenkrans voor in haar haren maken en de rock chick zal een vette eyeliner krijgen! Op gebied van kleding zal het wat lastiger worden. Hoe komen we aan al die kleding? Het is niet zo dat we alle grote modehuizen kunnen bellen en kleding kunnen lenen. We zullen het op een creatieve manier moeten oplossen. Toen ik vanochtend voor mijn kledingkast stond kwam ik er wel al achter dat 90 procent van mijn kleding voldoet aan het thema. Nu maar hopen dat ik dezelfde maat heb van de modellen, zodat ze mijn kleding passen. De rest van de kleding zullen we bij de H&M of de Primark moeten kopen en de volgende dag met aangehecht prijskaartje weer terugbrengen.

Ik zal snel het resultaat te kunnen laten zien! Maar ik ben bang dat ik erg druk met mijn eindexamens zal zijn. Deze periode is namelijk nog drukker dan de echte examens, doordat je naast veel leerwerk ook nog maakwerk hebt. Zitten jullie ook al met jullie neus in de boeken voor de examens?

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten