zondag 9 februari 2014

Denim

Fantastisch nieuws! Ik heb mijn allereerste fotoshoot gehad! Het is superleuk en dus zeker voor herhaling vatbaar.
In het begin was het nog onwennig. Ik vond het een raar idee dat ik de persoon was die alles mocht beslissen. Mijn mening was die dag de enige mening -nou ja, alleen over de kleding.- Het model was het nichtje van de fotografe (een vriendin van mij). Het was voor ons allemaal de eerste keer dat we een fotoshoot deden. Er was dus niemand die echt wist hoe een shoot in zijn werking gaat. In totaal heb ik vijf outfits samengesteld, allemaal rondom het thema Denim -het Franse woord, De Nimes, vind ik eigenlijk mooier.-
Het was nog best lastig een goede locatie te vinden. Binnen hadden we niet echt een mooie plek en buiten was het veel te koud om zonder jas te lopen. De foto's die buiten zijn gemaakt vind ik het mooist. Het licht was perfect en we een hadden een ideaal schuurtje gevonden dat kon fungeren als achtergrond.
Ik hoop snel het eind resultaat te kunnen laten zien, maar dat hangt af van de fotografe.
Ik ben door deze dag heel enthousiast geworden over styling en ik hoop vaker te mogen doen. Binnenkort tijdens de vakantie komt er weer een shoot aan. Tijdens deze shoot kan ik helemaal los gaan op het gebied van kleding en accessoires, we gaan namelijk terug naar de 60's!

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten