maandag 17 februari 2014

TREND| Leren broek





Leather versus Fluffy

Eerder op mijn blog pleitte ik dat iedere rockchick een lerenbroek zou moeten hebben. Zelf hielt ik mij niet aan deze regel. Tot vandaag. Vandaag heb ik mijn eerste (nep) lerenbroek gekocht. Nu kan ik eindelijk zeggen dat ik een echte rocklook heb. Eerst was ik eigenlijk een nepper.
Er zijn eindeloos veel outfits te bedenken met een lerenbroek. Alles wat ik voorheen combineerde met een spijkerbroek kan ik nu ook met mijn lerenbroek dragen. Alleen zullen deze outfits een stuk stoerder zijn!

Lekkerste combinatie met een lerenbroek is die met een fluffy vest. Stoer en schattig. In  mijn kleding zoek ik wel vaker zulke contrasten op.
Ik heb nu tal van outfits in mijn hoofd! Heerlijk! Drie keer raden wat ik morgen aantrek?

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

1 opmerking:

  1. Wauw! wat heb je een leuke blog! En ook heel mooi geïllustreerd, samen met goed beschreven teksten erbij. Ik ben nog steeds (altijd eigenlijk) op zoek naar een goede nep leren broek, met rits en knoop om dicht te maken zeg maar. Van welk merk is deze broek?

    XX Nadine den Brave
    (nadinedenbrave@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen