zondag 9 maart 2014

STIJL DOSSIER| de kunst van het weglaten

Less is more

Het klinkt heel saai en misschien zelfs een beetje burgerlijk: de kleur wit,  maar ik vind deze kleur best wel rock 'n roll. Waarom? Ik vind dat iemand die alleen in simpel wit gekleed gaat heel gedurfd. Ik zou nooit de deur uit gaan met een simpel wit t-shirt, een spijkerbroek en een simpele tas. Niet omdat ik het lelijk vind, maar omdat ik het niet durf. Ik zou het witte t-shirt opleuken met een shawl en de simpele tas zou ik inruilen voor een exemplaar vol met kralen en studs. Nee, je hebt pas echt stijl en misschien ook wel een vorm van klasse als je de deur uit gaat in een simpele outfit zonder fratsen en het je ook nog eens geweldig staat.

Ik daag mezelf deze week uit. Deze week zal ik louter gekleed gaan in wit, donkerblauw, grijs en beige. Mijn accessoires houd ik simpel, net als mijn tas en make-up. Het klinkt heel simpel, maar voor mij wordt dit een uitdaging, want ik ben gek op mijn rijen bontgekleurde armbandjes. Deze week wordt Less Is More mijn lijfspreuk en zal ik zelf het stralende middelpunt van mijn outfit zijn (in plaats van een mooie tas of een opvallende shawl)

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

1 opmerking:

  1. Less is more, een rustige outfit vind ik vaak veel mooier dan een hele drukke met veel accessoires!

    BeantwoordenVerwijderen