maandag 17 maart 2014

TREND| uit de kunst

Prada S/S 2014
Een beauty van een tas, toch?

Vandaag heb ik weer een nieuwe trend voor jullie: Kunstig. Ondanks dat deze trend niet echt boho, rock of vintage is wil ik toch graag wat aandacht aan deze trend besteden, want ik vind het stiekem best wel leuk.
Toen ik door mijn nieuwe ELLE aan het bladeren was kwam ik ineens een prachtige tas tegen. Het is een tas met een portret van een vrouw erop. De tas is erg sprookjesachtig  en doet mij denken aan een zoete meisjesdroom, maar als ik beter kijk zie ik ook een verlangen in ogen van de vrouw. Deze tas is van Prada en dus super onbereikbaar. Ik heb nu dus een missie: de zoektocht naar een betaalbare versie. Wish me luck!

Het zou ook geweldig zijn om deze tas zelf te maken: een blanco tas kopen en er zelf een portret op schilderen. Helaas ben ik geen held met een kwast in mijn handen. Geef mij papier en een potlood en ik kan best wel geinig tekenen, maar verven? Nee, dat talent heb ik niet gekregen.. Kennen jullie misschien iemand met talent voor schilderen? Dan maak ik een armband voor hem of haar.

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten