vrijdag 21 maart 2014

VINTAGE| online shopadressen


Niet te duur, goede kwaliteit en passie van de eigenaren, dat zijn de belangrijkste elementen voor een goede vintageshop. Deze twee vintage paradijsjes hebben het allemaal!

De eerste winkel die ik voor jullie in petto heb is FrouFrou's:
Deze site heeft heel veel betaalbare vintage. Er zitten ook een aantal designerstukken bij. Denk dan bijvoorbeeld aan Chanel, Dior, Chloé en Dries van Noten. Niet alle designerstukken zijn vintage. Sommige zijn tweedehands, maar dat mag de pret niet drukken, want wie gaat er nou moeilijk doen als ie een Chloé avondjurk voor 69 euro kan kopen?
Iedere maandag worden er nieuwe artikelen geplaatst. Een leuk detail, de site barst van de vintage cameratassen!
Shop je liever in een echte winkel? Geen probleem, want FrouFrou's heeft ook fysieke winkel in Arnhem.

Favoriete item van de webshop:

Blouse|19 euro


vintage_chloe_jurk-avondjurk-galajurk-kant-zwart-header
Chloé avondjurk| 69 euro

Rock on Vintage is de tweede webshop die ik bezocht. Vaak mis ik bij vintage shops een mooie collectie leren jassen, maar bij Rock on Vintage heb ik niks te klagen. Er is genoeg keuze uit de vele leren jassen! Klein minpuntje: in de hele webshop zijn er maar twee rokken te vinden, jammer.
Verder is de website van Rock on Vintage mooi en duidelijk vormgegeven. Ook de foto's van de kleding zijn goed verzorgd. Een groot pluspunt van deze website is dat er boven de 75 euro geen verzendkosten meer zijn!

Favoriete item van de webshop:

Mannen print jas| 54,95 euro



Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten