donderdag 3 april 2014

GET THE LOOK| Who's That Girl



Who's That Girl: Abbey Lee Kershaw By Gilles Bensimon For Vogue Australia April 2014


Deze prachtige fotoserie is te bewonderen in de Australische Vogue van april. Ik laat bewust niet alle foto's zien, want ik ben van mening dat tijdschriften vele malen beter zijn dan foto's op internet. Door maar twee foto's te laten hoop ik veel mensen te triggeren om een tijdschrift te kopen. Ik moet er namelijk niet aan denken dat tijdschriften of andere papierenmedia ooit zullen verdwijnen. Het gevoel en de geur van papier, geen enkele ipad, telefoon of laptop kan daar aan tippen. Bovendien kan ik van een digitale afbeelding geen collage maken. Kortom tijdschriften moeten blijven!

Nu weer terug naar de foto's:  de locatie en de kleding versterken elkaar. Het landschap is ruig en puur. De kleding is wit en vrouwelijk. De witte jurk van luchtig materiaal is erg mooi in combinatie met de het grote zachte vest. De outfit is vol met details. Kijk bijvoorbeeld naar de knoopjes op de rug en het kanten boordje in haar nek.

En nu voor in onze kledingkast:

Who's that gril

1. BLOUSE Uniqlo| 22 euro
2. TAS H&M| 18 euro
3. ARMBAND New Look| 6 euro
4. SCHOENEN Londen Rebel| 22 euro
5. VEST H&M| 42 euro
6. ROK Forever 21| 14 euro 

Ik heb bij deze outfit gekozen voor verschillende tinten variƫrend, van wit naar roze, want het is bijna onmogelijk om twee items in precies dezelfde tint te vinden. Laat staan een hele outfit. Deze outfit is een rustig geheel geworden door het kleurgebruik, maar niet saai, want de rok heeft een leuk printje. De schoenen maken de outfit net wat stoerder en daardoor helemaal af!


Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Die rok is zeker gaaf! Gelukkig kunnen we vanaf 19 maart ook in Amsterdam naar de Forever 21!

      Verwijderen