vrijdag 4 april 2014

GET THE LOOK| Grand Bleu

Grand Bleu: Andreea Diaconu by Gilles Bensimon for Vogue Paris April 2014

Vogue Paris April 2014 - #indigos #focusonjeans®

Toen ik vanochtend een beetje aan het neuzen was op Pinterest werd mijn aandacht direct getrokken door deze prachtige foto. De foto is zo vol kleur en actie dat ik er naar kan blijven kijken. Het opspattende water, het gezicht van het model en de kleur blauw. De hele fotoserie is in (indigo)blauw en is te zien in de Franse Vogue van april. Deze editie van de Franse Vogue is zeker de moeite waard om te kopen, want verder in het blad is er ook een fotoshoot met Freja Beha Erichsen te bewonderen (later daar meer over)

En nu voor in onze kledingkast:

Baby blue

1. MONOKINI LLD| 18 euro (sale)
2. BROEK Uniqlo| 8 euro (sale)
3. RINGEN Pieces| zilver 27 euro, goud 35 euro
4. ARMBAND Forever 21| 4,90 euro
5. TAS Asos| 7,25 euro (sale)
6. ARMBAND New Look| 7,99 euro
7. JASJE Monki| 45 euro
8. SHAWL NAF NAF| 27 euro

Blauw, blauw en nog eens blauw. Blauw is een super veelzijdige kleur. Blauw kan namelijk heel uitbundig en ingetogen zijn. Bij deze look heb ik gekozen voor een paar accenten in een andere kleur. Hierdoor wilde ik laten zien dat blauw ook heel gemakkelijk met andere kleuren te combineren is.
Hoewel de fotoserie Grand Bleu vol met sportieve elementen zit, heb ik meer gekozen voor de etnische kant van blauw, maar de twee belangrijkste items van de outfit heb ik wel hetzelfde gehouden, namelijk de monokini en baggy broek.

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten