zaterdag 5 april 2014

GET THE LOOK| Nomade

Nomade: Freja Beha Erichsen by Glen Luchford for Vogue Paris April 2014 



Freja Beha Erichsen in 'Nomade' for Vogue Paris April 2014 | The Front Row View
Wauw, deze foto verdient het om goed bekeken te worden. De blik van Freja staat op oneindig en is prachtig dromerig. Alles klopt in deze foto: haar opgetrokken been, haar arm die op haar knie steunt en de hand bij haar gezicht. En dan heb ik het nog geen eens over de kleding gehad. De rok en top zijn van Kenzo. Vooral de rok zou ik graag in mijn bezit willen hebben. De prints van de rok en top doen mij erg denken aan die van traditioneel Afrikaanse kleding.

Wat dacht Freja toen deze foto werd geschoten? Stonden haar gedachten op nul? Genoot ze van de mooie omgeving? Of dacht ze aan alles wat ze die dag nog moest doen? De was, een belangrijke afspraak?

En nu voor in onze kledingkast:


Nomade


1. ROK Monsoon| 57 euro
2. CROPPED TOP Vero Moda| 15 euro (sale)
3. SANDALEN Topshop| 29 euro
4. TAS Sole Society| 25 euro

De basis van deze outfit is simpel: cropped top en maxi skirt, maar deze basis is dan ook heel sterk, want ik vind de combinatie cropped top en lange rok super. Je kan daarom ook eindeloos met deze twee combineren. Ga bijvoorbeeld ook een keer voor een wijde cropped top en een strakke rok of een gehaakte cropped top met een bandeautop eronder voor het ultieme vakantiegevoel.
De combinatie lange rok korte top heeft ook nog een groot pluspunt: je benen lijken oneindig lang.

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

1 opmerking: