zondag 6 april 2014

SHOPPING| Nike x Liberty London 2014

V.L.N.R Roshe Run, Nike Air Max 1, Internationalist en Dunk Sky Hi

Ik ben geen super groot fan van sneakers. Vaak gaat mijn voorkeur uit naar laarsjes, maar toen ik de sneakers van Nike zag die in samenwerking met Liberty London zijn ontworpen, begon ik toch een beetje hebberig te worden! Niet alleen de schoenen van Nike zijn deze zomer gebloemd ook de iconische kledingstukken van Nike zijn opgeleukt met een gezellig bloemenprintje. De hoofdkleuren van deze samenwerkingscollectie zijn blauw, beige en geel. De collectie schoenen bestaat uit vier verschillende modellen. Mijn favoriet is de Internationalist.

Roshe Run


Nike Air Max 1

Internationalist


Dunk Sky Hi
Ik vind de veters van de schoenen heel leuk en origineel. Ze zijn net even wat anders dan anders en passen perfect bij de beige details van de rest van de schoen.

De collectie zal vanaf 7 mei wereldwijd worden verkocht. De prijzen zijn nu nog niet bekend, maar zodra ik meer weet laat ik dat uiteraard weten!
Welk model is jouw favoriet?

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten