maandag 5 mei 2014

SHOPPING| Baby Blue

Oké hij is niet tot de enkels, maar hé, hij komt wel in de buurt! En dat voor maar 14,95! Deze kaftan is lekker luchtig, mooi van kleur en hij heeft ook nog eens een mooie print. Hij hangt nu aan mijn deur en ik kan niet wachten tot ik 'm eindelijk aan mag. Ik heb namelijk besloten deze kaftan pas op mijn verjaardag te dragen. Gelukkig is het al bijna zover, want het is al bijna 8 mei! Het liefst zal ik mijn nieuwe aanwinst dragen met shorts en blote benen. Helaas laat het weer dat niet toe. Op  mijn verjaardag zal het namelijk erg regenachtig worden, jammer! Bij gebrek aan beter zal ik dus voor een panty of lange broek moeten gaan.

Voor het geval dat het stiekem toch lekker weer wordt, heb ik ook nieuwe shorts gekocht. Ook deze shorts hebben een leuke print en lekker fris kleurtje! Deze shorts staan ook heel leuk bij mijn nieuwe kaftan. De prints combineren heel goed met elkaar net als de kleuren.

H&M Kaftan van chiffon 14,95
Kaftan| H&M 14,95


H&M short 9,95: Check!
Short| H&M 9,95


Baby Blue


Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten