dinsdag 6 mei 2014

SHOPPING| Ooit, als ik later groot ben..

Vandaag was ik een beetje aan het neuzen op de website van de Mango. Ik nam een kijkje bij de jurken en ik ontdekte een paar bohémian (trouw)pareltjes. Later, als ik trouw met de liefde van mijn leven, zou ik niet in typische trouwjurk willen trouwen vol met strassteentjes, tulle en nog meer andere glimmende dingen. Ik hou het liever rustig en honderd procent bohémian. Wel wit, want dat hoort erbij. Afhankelijk van mijn budget zal ik opzoek gaan naar mijn droomjurk. Mocht mijn budget tegen die tijd oneindig zijn, dan kies ik natuurlijk voor een Temperley London jurk, maar mocht mijn saldo minder toereikend zijn kan ik altijd nog naar de Mango gaan. Op dit moment zijn er namelijk een heleboel mooie jurken te bewonderen. Uitgevoerd in mooi wit kant of met borduursels. Ze zijn, naar mijn mening, allemaal geschikt voor een romantisch huwelijk op het strand, maar natuurlijk ook voor een gewone zomerdag.

Lange jurk met blonde kant


Lange gedrapeerde jurk
Oké, lichtroze kan best als trouwjurk, toch?

Lange gedrapeerde jurk
Mooie rug!

Geborduurde tule jurk
Mooie borduursels!

Geborduurde tule jurk
Een korte jurk vind ik best kunnen op een huwelijk. Wat vinden jullie?

Strapless jurk
Als je heel goed kijkt zie je dat er een witte print op de jurk zit.
Ik zie het plaatje al helemaal voor me: blote voeten in het zand en bloemen in het haar.. zwijmel..

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

1 opmerking: