donderdag 1 mei 2014

STIJL DOSSIER| Groots met een zachte G

O jeetje, ik kan het bloggen niet weerstaan! Bloggen is voor mij een soort plakboek waar ik al mijn ideeën en interesses kan achterlaten op het gebied van mode, kunst en muziek. Het is ook super om reacties te krijgen op de berichten die ik plaats. Iedere reactie maakt me blij, want bij iedere reactie denk ik : "wauw, mijn blog wordt ook echt gelezen.."

Hieronder toch nog snel een update! Op dit moment maak ik een collage op mijn deur. Ik plak op mijn deur allemaal verschillende plaatjes die mij op kledinggebied erg inspireren. Het valt mij op dat ik nu erg veel kies voor stoere items en items vol met details zoals borduursels en kraaltjes. Op het eerste gezicht zijn het twee tegenhangers van elkaar en juist daarom werken ze zo goed samen. 


stijl dossier


Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

1 opmerking:

  1. Ik hou juist ook heel erg van die tegenstellingen! Ik hou van dat hele strakke, klassieke, maar ook van dat hippie, vintage achtige! Maar kan best vind ik!: P

    BeantwoordenVerwijderen