woensdag 4 juni 2014

DE STIJL VAN| Solange Knowles


Solange Knowles

Funky en soul. Dit is de muziek van Solange in twee woorden. Bij het horen van de eerste akkoorden heb je zin om te dansen. Net als haar muziek is ook haar kleding om blij van te worden. Het is met veel kleur en print.

Alle onderstaande looks bestaan enkel uit Monki kleding, accessoires en schoenen. De outfits zijn dus lekker betaalbaar!

LOOK 1


Solange Knowles (look 1)

Het jasje in deze outfit doet mij erg denken aan de jaren '80 en is dus helemaal Solange. De shorts vind ik erg leuk door de combinatie van de twee prints.

zonnebril 10 euro | top 15 euro | jasje 15 euro (sale) 
| shorts 25 euro | portemonnee 10 euro 


LOOK 2


Solange Knowles (look 2)

Ik ben verliefd op het topje! Nou ja, eigenlijk is het de print die mijn hart heeft gestolen. De broek heeft ook een leuke print, het bestaat namelijk uit allemaal gezichtjes!

zonnebril 10 euro |  top 15 euro | tas 10 euro
 | broek 35 euro | schoenen 45 euro


LOOK 3


Solange Knowles (look 3)
Dierenprint-deluxe. In deze outfit worden twee dierenprints met elkaar gecombineert: luipaard en giraffe. Deze twee natuurlijke vijanden werken goed samen in deze look! De zonnebril vind ik trouwens kikken!   

zonnebril 10 euro | top 8 euro | broek 30 euro | portemonnee 5 euro (sale) 
| armband 8 euro | schoenen 45 euro

Tot slot: muziek van Solange Knowles, om het bericht en de dag goed af te sluiten!


SOLANGE- LOSING YOU


Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten