dinsdag 10 juni 2014

KUNST| Pick of the week #1

Art

Vanaf vandaag komt er elke week een Pick of the week. De kunst zal variëren van goed betaalbaar tot kostbare museumstukken. Ik heb een grote interesse in kunstgeschiedenis en ik ben altijd nieuwsgierig naar anekdotes en grappige feitjes over een kunstwerk, dus zodra ik een leuke anekdote heb laat ik die uiteraard weten! Vooral over oudere kunstwerken zijn opvallende verhalen te vertellen!

Deer and Birds Nests 14x11 Pastel Version Art Print Illustration Poster Acrylic Painting Giclee Wall Decor Wall hanging Wall Art

Dit schattige kunstwerk heb ik gevonden op Etsy. Lekker betaalbaar want dit schilderij kost maar 27,21 euro! LoopyLolly is de maker van dit schilderij. Er zijn veel exemplaren met hertjes, maar ook honden, konijnen, katten en beren worden regelmatig geschilderd. Heel leuk!


Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten