vrijdag 10 januari 2014

Een nieuw begin

Loca y Lola is veranderd in BohoRockVintage!

Ik ben de afgelopen tijd erg veranderd dus mijn blog ook, daarom ben ik een nieuwe weg ingeslagen met mijn blog. In mijn blog zal de stijlen bohemian, rock-'n-roll en vintage bespreken. Ik zal alle kanten van deze stijlen belichten: mode, interieur, muziek en de leukste winkels.
Ik laat mijn oude berichten nog wel op mijn blog staan, ze passen nu minder bij het nieuwe gevoel dat ik heb gekozen, maar ze zijn nog steeds een deel van mij. Het zijn tenslotte de berichten waarmee alles begon!
Op mijn blog zal ik regelmatig naar mijn gelijknamige pinterstaccount verwijzen voor mooie afbeeldingen en inspiratie. Als ondersteuning van mijn blog.

Veel leesplezier! Mocht je nog vragen hebben, laat het weten! Laat je vraag achter bij de reacties onder een bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten