maandag 19 mei 2014

INSPIRATIE| Vogue Australia April 2014


In één woord: wauw. Deze hele fotoserie uit Vogue Australië is prachtig! De foto's doen mij denken aan de foto's die ik heb gezien van Jimmy Nelson. Jimmy Nelson trok twee jaar lang rond om culturen uit heel de wereld te fotograferen met traditionele kleding: Before they pass away. De foto's voelen erg luxe en editorial-achtig aan. De foto's zijn dus erg esthetisch. Op dit moment worden de foto's van Nelson tentoongesteld in het rijksmuseum volkenkunde te Leiden. Ik ga er zeker naartoe!

De tentoonstelling heet Leve de mens! en is tot en met 7 september te zien.


Bron foto's: honestlywtf.com

Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten